Rabu, 27 Mei 2009

Telur Goreng Mata Kerbau

Hari tu, ada tengok Hana letak entri telur goreng ni. Mengancam lah plak. Ada bawang dan cili yg bertenggek kat atas telur kuning tu. So hati aku dh tertawan.Selama ni kalo goreng telur mata kerbau, aku buat macam biasa jer. Tak pernah plak letak segala bawang dan cili.


Apa raaa....entri telur pun nk letak kat sini ker? he,he,he...manalah tau kot2 ada yg teringin plak nk makan lepas ni.... kat umah aku ni, tiap malam mesti buat telur goreng, tak kira telur dadar ataupun telur mata kerbau.

Daging Goreng Kunyit. Peberet anak2.

Ikan Kerisi Berlada

Cukuplah 3 lauk untuk dinner malam ni....harap sume kenyang.



3 corat coret:

Pengasas berkata...

Assalamu 'Alaikum,
Telur goreng mata kerbau bersira macam-macam, sedap dimakan dengan nasi goreng yang agak lembab atau sedikit basah.

blogresipi berkata...

Sedapnye ikan kerisi dan daging masak kunyit tu... Nak cikit boleh? hehe :)

Noorma berkata...

pengasas-kalo saya, makan ngan nasi putih pun dh cukup...anak2 memang suka telur goreng...

blogresipi- boleh...amik ler..makan ngan nasi panas yer..kena plak ngan sambal belacan...fuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...