Ahad, 24 Mei 2009

Pasta

Tengahari ni memang takde mood plak nk makan nasi. Masa bangun pagi tadi dh bercadang hari ni tak mo masak nasi. Banyak kerja yg perlu di selesaikan hari Ahad ni. Antaranya ialah aktiviti menggosok baju...eeee...paling tak suka. Kan bagus kalo ada mesin menggosok baju...nanti nk mintak kat Doraemon lah..
Nk masak apa yer hari ni? Kalo buat bubur, kang ada plak manusia dalam rumah ni yg tak makan. Pikir punya pikir, makan pasta lah hari ni.

Ni baked pasta.Ada macam2 jenis pasta, spegethi pun ada. ..Lepas direbus, tuang sos prego perisa cendawan, dan kemudian taburkan cheese. Pas tu masuk ler dalam oven dan bakar selama 15 minit.....siap....boleh tabur pasli dan lada hitam sikit sblm di makan.....


Petang ni dh bercadang nk bawak budak2 tu pegi umah nenek diorang kat Cheras. Sebelum tu singgah dulu kat taman permainan kat Tasik Permaisuri. Dh lama tak pegi sejak papa diorang asyik bz dengan kerja. Mintak2 petang ni tak ujan laaaa....sian anak2 aku tuh...






0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...