Sabtu, 2 Mei 2009

Nasi Goreng Ayam

Hari ni cadang nk buat Nasi Ayam, tp nasi ada balance banyak, so buat ler Nasi Goreng Ayam. Habiskan stok nasi tu dulu. Untuk malam nanti, kalo rajin, barulah masak nasi minyaknyer!!

Nasi goreng main campak2 jer, ada segala udang, ikan bilis, sayur kat dalam tuh.

Hari ni nk g jalan mana ek??? Boringlah asyik dok umah jer. Makan, tengok tv, tido...itu jer yg boleh buat. oppps....tak leh g mana2 sbb kawan aku dh janji nk datang umah. Nk kena buat sesuatu ni untuk digigit oleh dia dah keluarganyer nanti.... ok...dahhhhh !!!



0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...