Selasa, 12 Mei 2009

Balik Melaka sekejap !!

Petang semalam, aku dh mula sound laki aku. Asyik bz ngan projek keli jer...sampai aku nk g tengok mak aku pun tak dapat. Takutlah orang tua tu kecik ati nanti. Lagi plak, memandangkan sambutan Hari Ibu ahad lepas, aku rasa sedih la plak tiap kali dengar lagu2 yg bertemakan ibu ni...Hanya menangis dalam hati jer....tp petang semalam, aku luahkan segalanyer kat laki aku. Dan bila tengok aku dh meleleh air mata, cepat2 dia cakap.."oklah, oklah ..esok kita balik Melaka" ....dalam hati aku cakap "hah, boleh plak..selama hari ni wat derk jer...Bila tengok bini dh meleleh air mata, baru ler ketepikan hal kerja dan hobi yer!!

Dan pagi ini kami sekeluarga berangkat ler balik ke Melaka...si along terpaksa aku pontengkan untuk hari ini. Dan petang nanti sampailah kami ke KL semula....Laki aku tak sanggup tinggalkan kolam ikan keli tu lama2...ish..nk jer aku suruh dia tido ngan ikan keli tu...menyampah ler pulak!!



Ok kengkawan sume....dh nk gerak dh ni...bye!! Semoga jumpa lagi !!

6 corat coret:

akakerin berkata...

Dik...akak suka makan belacan melaka....sedap

Suzi berkata...

jgn norma, nanti kalau dia tido dgn ikan, norma tido sorang2 lak hihihi

Noorma berkata...

akak erin...saya plak suka belacan utara...especially belacan tanjung dawai (kampungku...oh..rindunyer)

Noorma berkata...

Suzi...saja jer cakap mcm tu..tp takdenyer dia nk tido ngan ikan, takkan dia nk tinggalkan bantal peluk ni..he,he..

akakerin berkata...

kampung kat tanjung dawai ka?

Noorma berkata...

kg kat Merbuk jer...(kg sebelah arwah ayah)...tp dh lama tak balik sana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...