Jumaat, 22 Mei 2009

Megi Kari

Lapo la pulak petang2 ni. Nk buat cekodok?? malas... nk keluar beli kuih kat luar? lagi lah malas... dan jalan penyelesaian yg paling mudah...ialah Megi. Lagipun dh lama tak makan megi ni.


Ni megi kari. Aku letak ler segala bagai benda yg ada kat esbox tu. Ada sawi, cili padi, tauhu, fichcake, fishball , telur dan meatball. Korang tengok telur tu..semacam jer kan..ha, tu telur kembar. Ada 2 kuning dalam 1 telur. Masa aku pecahkan telur tu, tak perasan plak telur tu kembar....alamak, ni yg leceh ni, tak dapat ler aku nk makan telur tu (sbb mak aku dh pesan, jangan makan telur kembar, nanti dapat anak kembar...) he,he,,,,boleh pakai ker kepercayaan mcm tu. Tapi aku ikut jer... ha,ha,ha.....

Farah, Kak Asma, Hana ...meh ler joint aku makan megi!! ...he,he....

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...