Jumaat, 1 Mei 2009

Mee Sup

SELAMAT HARI BURUH!!! Sapa yg kerja, cutilah yer...dan sesiapa yg tak kerja (surirumah) kerja2 didapur tu tetap kena buat kan.....kalo tak ada yg kebulur plak nanti. Tp Hang Jebat aku kerja la hari ni.... tripple wooooo...... hari Ahad ni baru ler dia cuti. Itupun sbb dia nk kena pergi Kursus Pembenihan Ikan Keli kat Ukm. (waaaa..... bila plak nk balik Melaka tengok mak aku!!! )

Asyik makan nasi jer...boring lah... hari ni kita makan mee pulak yer..... jeles tengok kak Mimi dan Hana tayang mee diorang semalam. Aku ni memang hantu noodle. Tak kira ler kuetiau ker, bihun ke, mee ke, mesti suka punyer...tp laksa tu kureng sikit, sbb ada bau ikan. Tp laksam suka plak...ish...entah la....

Mee sup versi apa ni Noorma oiiiii? entah ler..... firstly buat sup ayam. pas tu celurkan sayur dan bebola yg ada. Letak daun sup, daun bawang, dan taugeh sikit...(ooppsss...bawang goreng takde...) Untuk aku, letak ler sos cili dan sambal kicap sikit. Dh siap decorate sume tu, snap gambo, dan makan.....erphhhhhhhh, alhamdulillah... kenyang.....tamat kisah lunch hari ni.


Malam ni nk masak apa pulak yer.... alahai....org hari buruh ni cuti...aku ni asyik kena berkungfu dengan periuk belanga jer....apalah nasib!!!!






0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...