Isnin, 25 Mei 2009

Nasi Goreng Ayam

Hari yg malas untuk memasak. Haiii...bilalah akan ada tukang masak kat rumah ni yer? teringin gak ada tukang masak, pembantu rumah dan driver...cewaahhh!!!!! tapi kan, rasanyer tak kot, sebab diorang mungkin hanya akan bertahan tak sampai 24 jam sbb tak tahan dengan kerenah aku ni. Itu belum lagi dengar suara tarzan aku yg marahkan anak-anak...he,he.....

Hidangan tengahari buat suami tercinta. Nasi Goreng Ayam. Hari2 makan nasi berlauk pun boring gak kan abang!!! Makan jer lah yer. Malam nanti kita pikir menu lain untuk diisi dalam perut tu!! Sib baiklah laki aku understanding. Tak banyak kerenah. Kalo aku tak masak, dia suruh masakkan megi jer... ish,ish,ish....mana nk cari laki mcm ni kan... (kah,kah,kah....)

Nasi Goreng Ayam dihidangkan bersama sup ayam. Ada la selera sikit nk makan. Takdelah telan nasi ngan ayam jer..

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...