Khamis, 14 Mei 2009

Kuetiau Hailam

Siang tadi asyik membongkak jer tido, tak makan nasi pun. Makan jer roti dan benda2 yg boleh mengenyangkan kat dapur tu...pas tu sambung tido balik...ohhh...alangkah bestnyer tido ni...he,he.... Sebenonyer aku ni kalo berjalan jauh, badan memang letih, dan amik masa 2, 3 hari baru ok balik. Agaknyer kalo travel jauh2 mcm Hana tu, mau sebulan aku tido agaknyer...he,he....

Ni makan malam untuk kami sekeluarga. Kuetiau Hailam. Dh lama tak buat masakan berkuah mcm ni. Keinginan timbul semula masa tengok mee hailam kat umah Hana...nampak menggiurkan. Lepas ni nk buat mee bandung/mee kuah yang lain plak. Asyik buat mee goreng jer...dh jemu la plak.



Resepi klik sini yer Sumbangan cute10 dari Myresipi. Asalnya memanglah guna mee kuning, tp kali ni aku bantai plak dengan kuetiau. Sedap nyer sama jer mcm guna mee kuning tu...uphghhh...kenyang...alhamdulillah...(cewah...mcm iklan plak)


Ok...nk out dulu....nk pegi klinik. Si Irfan tu selsema lah plak. Mana taknyer, masa mandi berjam2 dok dalam bilik air, bukannyer mandi, main sabun, syampu, siap memberus bilik mandi tu lagi...dan skang ni dh demam selsema....asyik merengek jer..poning kepalo den !!! ok...bye !!



0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...