Isnin, 25 Mei 2009

Cekodok Pisang

Panas betul dua tiga menjak ni kan...oh hujan, oh hujan kenapa kau tak turun, macam mana aku nk turun, takde katak yg nk panggil aku.....yelah, kat umah aku ni takde sekor katak pun. Kalau kat kampung tu, berlambak jer katak yg panggil ujan...ish,ish...takleh jadi ni. Kena bela katak ker lepas ni??? ataupun ada seseorang yg sanggup panggil ujan??? (dh lama aku tak berkaraoke...kalau dulu, time aku karoeke jer time tu ler ujan...ha,ha....)

Ada lagi 3 bijik pisang yg dh nk dekat expired tu. Cepat2 aku lecek dan buat cekodok ni. Lepas la untuk minum petang ni.



Kali ni wat style mak aku plak. Letak kelapa parut. Ada la rasa lemak2. Lain2 tu macam biasa ler...


0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...