Selasa, 19 Mei 2009

Sate Kajang

Aku hanya kenal sate kajang jer sejak datang ke KL ni. Sate lain tak layan......sebabnyer? entah la..sate lain tak sedap kot ..

Kat kawasan umah aku ni, cawangan Haji Samuri yg terdekat ialah kat kawasan R&R Awan Besar (kiranya kat area Kinrara ni lah) tak yah masuk highway pun, kami redah jer ikut pagar highway tu, terus g kat kedai dia..senang citer.. (bukan menceroboh yer, memang ada laluan...)


Sesekali kita beli plak sate yer... malas ler plak nk buat...setakat makan 4 beranak, cukup ler kalo beli ni. Kami selalu beli dalam 30 cucuk jer..sate ayam ler yg jadi pilihan. Itu pun ada lebih, simpan ler dalam esbox...




Oklah, malam ni citer Cinta Untuk Ain epidos akhir...tak sabar nk tengok apa penyudahnyer! Bye Sume...Slamat Malam !!!

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...