Isnin, 23 Mac 2009

Tosai

Laki aku dh mula kerut kening, apasal ler bini aku ni, dari pagi bawak ke malam asyik jamu menu india jer... betul ker rumah aku ni? atau aku tersilap masuk umah? dia keluar rumah, tengok nombor umah, eh, betul la, ni umah aku, kete kat depan ni pun kete aku... ish, ish.... tp apasal aku rasa mcm kat estet plak??

ha,ha.... mana idaknyer, dengan rumah yg riuh dengan anak2, bini plak asyik membebel bila la nk g jusco beli mixer baru abang oiii....pas tu aku asyik layan citer hindustan jer... memang macam rumah keling!!!


Tosai, hidangan untuk malam ni...

lawan tosai-kari ayam. Ni untuk diorang ler.

Untuk aku plak, chatney kelapa. Ni versi kaler merah, ada campuran tomato

va, va... sapdey !! (mari, mari, makan)



**** This is my entri and it's my wish to write/say's what i want. If uols tak suka, DO I CARE!!!   I not interested about racism issue!!

2 corat coret:

CikMin berkata...

barunak tanyer noorma...mood india ke ari ni...tosei my peberet tau noorma..tp wat masa ni x lalu nak makan..bila teringat kejadian ptg tadi noorma..tragedi betoi...seumur hidup cikmin..x pernah lagi jadi pd diri sendiri...subhanallah...

Noorma Ismail berkata...

Kengkadang, kejadian buruk yg berlaku depan mata payah untuk kita lupakan seumur hidup. Semoga ada hikmah disebalik kejadian tu...harap cikMin berdoa dan beristifar banyak2 yer!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...