Selasa, 24 Mac 2009

Meggie Kari

Best nyer dapat makan megi tanpa gangguan. Irfan tido, so aku masak sebungkus jer. Kalo dia bangun nanti, aku goreng ler nugget ker, sosej ker...tp kalo dia nk makan nasi jugak, terpaksa ler aku angkut dia pegi esso kat depan umah aku tuh, beli nasi ayam. Mintak2, anak bujang tu tak banyak ragam hari ni.

Letak telur dan udang kat dalam meggi tuh. Yang ni perisa kari. tak brapa pedas pun, taku tambah lagi ngan cili merah dan cili padi..fuh..terangkat ko !!

Farah, meh ler joint akak makan meggie !!

4 corat coret:

mommy otai berkata...

akakkkk...saje je tauu..
kite dh la hantu magee ni haa...
baru je 2hr lepas kite lenjan lagi magee tau..tp tk wt n3 laa..nnt org ckp addicted sgt..hahahaa
tp memang mabeles la magee akak tuu..
tlgggggggggggggggggg

kakchik berkata...

wah... hari ni ada org makan maggi kari... semalam kakchik makan yg dalam cawan je sebab kat ofis mana boleh masak kan.

patut le ada terbau-bau je tadi, slurrrrrp.

Noorma berkata...

Farah...ni pun sbb berjangkit ngan farah ler ni..masa bujang dulu, ni lah benda wajib yg ada kat dalam lemari...

kak chik, saya tgk entri kak chik semalam lah punya pasal...tu yg teringin tu..hari ni malas nk masak nasi, makan megi, jeles tgk megi cup kakchik semalam tu...

Siti berkata...

megi pun cdap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...