Sabtu, 21 Mac 2009

Stoberi+coklat

Masa bercinta dulu, tak pernah pulak laki aku belikan coklat ataupun stoberi nih. Beli bunga rose pun sekali jerk. Itupun setelah aku perli dia...dan dia dengan malu2 kucing pegi beli bunga tu kat Florist kat Jusco Taman Maluri tuh... dan kali kedua dia beli bunga kat aku, tahun lepas masa birthday aku.... kali ketiga bila yer???

Buat coklat stoberi ni sbb teringin sangat nk makan. Kebetulan, semalam pegi tesco, stoberi tengah offer, satu kotak cuma rm3.99. Aku pun sambar ler 2 kotak. Selalu tu aku beli stoberi coklat ni kat tesco Ampang. Ada satu gerai kat sana jual benda ni..tp mahal ler, satu cucuk ada 4 biji stoberi, harga rm4.99..mahal kan!!

Resepinyer?? klik kat sini yer





2 corat coret:

ZaiY berkata...

tak apalah tak dpt stoberi coklat masa bercintapun, janji lepas kawin aman bahagia, kan...
febret anak saya tu dan mamanya jugak..hehee

Noorma Ismail berkata...

zaiy..betul tu..lepas kahwin, cakap jer nk makan apa, gerenti dapat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...