Selasa, 10 Mac 2009

Cendawan Goreng

Ni breakfast pagi ni, cendawan goreng. Kalo kat pasar malam pun dh ada jual cendawan goreng ni. Beberapa hari sudah, aku ada surf kat internet, cari tepung goreng cendawan. Tapi kat KL ni takde jual la plak. Puas dh cari kat pasar borong tp takde...Kalo guna tepung goreng cendawan lagi sedap, rangup jer, kulitnya pun berdebu..mcm goreng pisang tu...

Selain cendawan goreng, ada gak keropok lekor..bukan buat yer... ni beli kat Pasar Borong Selangor. 1 batang - rm1.00, puas makan. kalo beli rm1.00 kat pasar malam tu dapat ler 5 ketui jer.. masuk mulut Irfan dh 3 ketul.... Rasanya? bolehlah tahan, mcm kopok lekor yg jual kat pasar malam tu lah jugak. Peniaga pasar malam pun ambik stok kat Pasar Borong ni jugak..
tp mana leh lawan dengan keropok lekor dari Terengganu. Aku suka sangat dengan keropok 'gote'. Dia pendek2 jer..tp sedap banget... bilalah dapat sampai Tganu. Nk makan kopok gote puas2...




3 corat coret:

Suzi berkata...

teringat keropok lekor losong...sedapnya...

kakchik berkata...

bestnya... nak minta kirim ke kb sikit.

Noorma berkata...

Suzi-betul tu.kopok losong dr tganu memang best in the world

kakchik- kot tak sempat sampai ler kak chik..posmen tu makan dulu..ha,ha,ha..tp sana lagi best kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...