Ahad, 22 Mac 2009

Nestum Coklat Cip Cookies

Dh bercadang nk buat cookies ni beberapa hari lalu, tp takde masa plak. Hari ni baru berkesempatan. Tujuan utama buat biskut ni untuk kak Ina KL (kononnya dia nk datang umah esok) tp laki dia plak masuk wad, pas tu mc seminggu, so tak dapat nk datang umah aku..sbb diorang pegi Nilai. Takpelah kak, lain kali yer akak rasa biskut ni.

Disebabkan si along demam, so takde anak2 gila2 nk makan biskut ni. Si adik plak, kalo takde geng nk makan, dia pun tak nk makan. Selamat sikit biskut aku ni. Kalau tak, satu balang tu sekejap jer lesapnyer...



Petang nanti ada tetamu nk datang. Eddie, kawan laki aku. Dia beli rumah area sini jugak, dan skang ni rumah tu tengah renovate. So leh ler jamu biskut ni.... Budak Eddie ni tolak batu ngan kayu jer...sume makan... (bujang lagi budak ni, tp dh ada 2 buah rumah, 2 bijik kete...fuh..untung sapa dapat kawin ngan dia ni. Ada sesiapa yg berkenan?? hantar borang yer !! )

4 corat coret:

Rafizah Nordin berkata...

eh, aku lagi suka klu ape yg aku buat tu anak aku makan.habis sekelip mate pun tak pe.ko ni...
ni anak2 aku dah bising.katenye lame dah aku tak wat kukis.

ko terap ke cookies ni?

Noorma Ismail berkata...

Fiza, aku ni nk menghabiskan stok nestum kat umah ni. Ada lagi 3 beg nestum kat kabinet aku tuh..mak aku tu, tiap bulan balik melaka jer, dia bagi satu nestum, aku plak tak suka minum nestum campur susu/milo. Sbb tu banyak.. Aah, biskut tu aku terap dengan acuan bentuk bulat...lawa sikit, kalo idak bentuknya ada ler yg herot berot..

kakchik berkata...

wah... nampak macam yang dalam pek jual kat kedailah.

pandailah noorma, PRO je

Noorma Ismail berkata...

yer ker kakchik, biasa jer lah..stok nestum kat umah ni bnyak, tak tau nk buat apa, buat ler biskut ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...