Sabtu, 21 Mac 2009

Jus Epal Hijau + Asam Boi

Setiap hari mesti minum jus epal hijau ni. Rasa macam ketagih plak kalo tak minum. Nape ek?? Kali ni buat jus epal hijau+asam boi. Bila dh habis minum baru teringat..alamak, lupa plak letak limau kasturi..takpelah..lagipun limau kasturi dh out of stok.

Kali ni asam boi merah takde, so bantai jer asam boi putih. Itupun jumpa seketul jer dalam esbox tu. Asam boi putih ni mahal ler..sebijik rm0.10 sen.. Kalo yg merah tu, tak brapa sedap lah..kalo yg dulu punya asam boi merah memang best..leh sumbat kat dalam limau kasturi dan isap jer..em...tu makanan aku masa kecik2 la..skang ni tak buat dh..sbb laki aku marah..nanti dia kata aku nk diet plak makan limau mcm tu.

Resepi... klik sini yer

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...