Jumaat, 27 Mac 2009

Burger Malaysia Pulak

Hari ni buat burger malaysia ni plak. Kiranya tiap2 hari ler aku menguli tepung buat kuih. Walaupun Hang Jebat dh suruh rilex jer kat umah, tp aku rasa rimas ler dok mengadap tv jer. Kalo masuk dapur, mesti ada jer benda aku nk buat. Tp buat masa sekarang ni memang takde mood nk masak kek atau muffin. Mungkin sbb anak2 dh jemu kot. So aku pun beralihlah kepada juadah lain plak.

Inilah hidangan minum petang hari ni. Resepinyer sama mcm resepi buat donut hari tuh. Cuma buat jer bulat dan goreng. Lepas masak, sejukkan sekejap dan belah 2, letak timun dan isi sambal tumis ikan bilis. Tangkupkan balik, dh siap. Boleh ler ngap.





3 corat coret:

kakchik berkata...

ala... comel dan cutenya.... geram tengok

MamaFaMi berkata...

Montoknya Burger Malaysia tu. Lama dah mama tak buat...nak buat jugalah nanti...

Noorma Ismail berkata...

kakchik, kalo dulu burgernye herot penyot..tp bila dh slalu buat, ada ler lawa sikit..kena perbaiki lagi tuh...

MamaFami- montok mcm tuan yg membuatnyer..ha,ha,ha,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...