Isnin, 2 Mac 2009

Makan Malam

Ni lauk2 untuk makan malam hari ni. Dah la tengahari tak masak, kalo malas gak nk masak, memang nk kena pelangkung ler..lagipun si Irfan tu mesti nk makan nasi. Tak sah idupnyer kalo tak dapat nasi sehari...

Tomyam campur.



Ikan cencaru bakar (dh naik rentung ikan tu, ni sume gara2 syok tengok tv, ikan terbakar sendiri kat dapur..sib baik ada jaket


Cili kicap. Ni untuk hubby aku. Dia suka makan ikan bakar cicah cili kicap ni



Telur dadar. Lauk wajib pada waktu malam. Anak2 pun suka.



Air asam untuk aku. Lain orang lainlah tekak kan...





Sekianlah menu untuk hari ini. Esok nk masak apa pulak yer?? Fikir-fikirkan....

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...