Jumaat, 20 Februari 2009

Laici Kang

Hari ni panas betul...tak jadi plak nk ujan..sbb tu panas sangat kot... dan time panas2 mcam ni, minum minuman sejuk memang best...dan aku buat ler laici kang ni...



Ni plak eskrem untuk irfan... banana split...



Ni plak jus jambu batu. Aku memang suka minum jus buah-buahan. Tiap hari mesti minum. Ni kira minuman wajib lah, selain jus epal










2 corat coret:

KakChik berkata...

wow... dah boleh buka cafe ni. nampak macam yg dok jual kat cafe lah.

Noorma Ismail berkata...

ala kakchik, biasa jer tuh..nk minum sendiri boleh la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...