Khamis, 19 Februari 2009

Pecal

Buat pecal plak hari ni..... semalam g pasar borong lagi..sebab stok telur kat umah ni dh habis..sebulan biasanya umah aku ni pakai sampai 2 papan. Mana idaknyer, masak megi letak telur, makan makan dengan telur dadar, buat kek dan kuih pun pakai telur..pendek kata, tiap hari mesti ada jer guna telur...

Dan kebetulan pegi sana, masuklah pasar, cari sayur kampung... dan hari ni buatlah pecal ni... hari tu tengok kat umah Fiza (fiza lagi....aku ni pantang merayap umah Fiza, tengok jer mesti nk buat...) agaknya kalo Fiza cuti sebulan..,mau gila hidup aku tak tengok gambo2 dan resepi kat blog dia tu..Apapun...salute lah kat ko Fiza.. cantik..eheheheee....., pandai masak, dan pandai tulis novel.....







2 corat coret:

Rafizah Nordin berkata...

hehehe kuat tul pengaruh aku kat blog ko ni ye...tak pe...nnt aku kua buku masakan, aku bg ko pree satu.pastu aku nak bercuti setahun dari masak2 hahaha

Noorma Ismail berkata...

sampai ati ko tinggalkan aku...hu,hu..hu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...