Khamis, 5 Februari 2009

Cekodok Pisang Cinnamon



Kala petang jer, mesti sume mulut nk makan, tambah lagi si along, balik sekolah jer macam askar jepun yg 100 hari tak makan...

Disebabkan dh lama tak makan cekodok pisang, so boleh ler buat, memandangkan ada pisang masak.

Ni cekodok ala-ala english style sikit...

Resepinya, ala apa susah, tiru jer resepi mak labu Hana jepon tu... klik sini jer.. pas tu korang tambah la dengan sedikit serbuk cinnamon dan telur. Gaul rata dan boleh lah digoreng.




Sori ler..sebab cekodok aku ni idak ler sebulat dan setembam cekodok Hana Jepun tu.. ni kira main belasah jer, siap ada tanduk lagi..ha,ha,ha,,nasib baiklah hang jebat aku tu tak banyak songeh...janji leh makan..ha,ha.ha....ops..korang jangan gelak yer kat cekodok aku tu!!


2 corat coret:

Rafizah Nordin berkata...

kepek pun makan je la, hang jebat oiiii!!! kang adinda bersilat kang!

Noorma berkata...

Fiza, bukan bersilat lagi, kang suara bak halilintar membelah bumi plak yg kedengaran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...