Ahad, 30 Januari 2011

Sate

Salam semua. Seharian ujan jer hari ni...malam ni nak mo makan nasi, so makan ler benda2 panas sikit. Dan pilihannya Sate Kajang, beli kat R&R Awan Besar. Malas ler nk ke pekan kajang tu. Kat sini servisnya cepat sikit.

Macam biasa, sate ayam jadi pilihan. Kengkadang kalo teringin aku suka gak order sate perut manakala Jebat suka order sate hati ayam.  Kuah kacangnya sedap dan rasanya masih sama macam dulu. Kiranya sate pasar malam takleh lawan lah dengan sate kajang ni (ni pendapat aku ler...)


Ada sesiapa yang teringin. Meh la datang KL/Kajang !!! (tp kat Port Dickson pun ada jual sate kajang..)

3 corat coret:

Nieza berkata...

akak, betul2 buat saya terliurla...ishhh mana nk pi cari satay ni...nk buat malas lak mkn jer rajinnya...hehe

Mas berkata...

selalu beli sate kajang...memang sedapp...selalu minta sambal ili lebih..he..he...

Deliah's Deli berkata...

assalamualaikum noorma..cam leh terbau2 sampai sini..ujan2 ni lapar sate la plak :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...