Khamis, 8 Julai 2010

Thank you Nuffnang

Inilah hasil daripada berblog setelah sekian lama. Berbaloi jugak kan.. sebenarnya dapat cek ni hari Isnin lepas, dan tak sempat nk upload gambarnya.. hari ni baru sempat...itupun bawak ryan naik atas ni..kemas ruang tamu kat atas ni plak...sambil tu on pc dan masukkan entri ni...


Tak banyak dapat pun, cukuplah nk belanja anak2 makan. Malu plak nk tunjuk nilai sebenar. Yelah baru mula masukkan nuffnang ni.. lainlah Cik Min, Kak Ina KL tu..ratus2 masuk tiap bulan. Aku kena banyak belajar lagi dari diorang.
Seronok dapat duit ni. Terima kasih Cik Min yang tak jemu2 bagi tips dan petua berblogging serta sudi menjawab pertanyaan aku... dan yang utama NUFFNANG...terima kasih !!!!

1 corat coret:

MUMMY berkata...

waaaa.....mak jeles.....mesti mau korek rahsia nih....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...