Sabtu, 3 Julai 2010

Nasi Ayam Sempoi

Salam hari sabtu untuk semua? ke mana hari ni? ada kengkawan tu hari minggu macam ni diorang tak masak kat umah.. tapi aku hari cuti macam ni anak2 mulalah request macam2. Suruh buat itu ini...penat dibuatnyer..bukan boleh rehat sikit pun....

Semalam lagi Along dh mintak nk makan nasi ayam. Memang dh lama pun tak buat. Senang sikit kerja hari ini....







Citer hari ini : Cadangnya hari ni kami nak ke Bentong Pahang, nk tengok tanah yang baru kami beli tu, tapi Hang Jebat plak kerja. Dan cuaca pun tak brapa baik, so tertangguh ler program tu. Tanah tu kat atas bukit sikit, so kalo ujan jalan mesti tak brapa elok. Kami plak takde kenderaan SUV, tak sesuai ler kan. Hang Jebat cadang nk upah orang tolong bersihkan tanah tu. Kelak nak bercucuk tanam, aku dh rindu nak jaga kebun durian. Bunyi durian luruh memang best..wakahkahkah...

Sori yer CikMin, tak dapat nk jumpa kali ni.. Nanti kalo kami ke sana, aku calling2 yer..

1 corat coret:

cikmin berkata...

takpe ler noorma..len kali insya'ALLAH..ada umo mesti berjumpa punya tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...