Sabtu, 3 Julai 2010

Jus Tembikai Longan

Cuaca kat Puncak Jalil ni tak brapa elok. Suram jer...sinar mentari pun macam tak larat jer nk memancar (mcm aku jer..malas jer nk buat kerja..) Tapi sambil layan hindustan ni, tekak terasa dahaga ler plak. Kat dapur tu ada macam2 minuman. Dalam tin, kotak, botol..yang berjus, instant sume ada.. tapi terlebih rajin plak nk blender buah...


Ni budak Izah ngan Hana tu ler punyer pasal..suka tau bagi ngenceskan orang..tak baik tawww...
Ada sikit tembikai dalam esbox tu. Buah laici pun ada, tapi saja aku gantikan dengan buah longan. Nk jugak cuba perisa baru... ok...SEDAP ler ikut tekak aku...





Nk buat apa yer petang ni? nk g shopping lagi? entah ler.. semalam aku dh pegi shopping, dh banyak ratus gak ler habis. Mana taknyer, aku sambar handbag Bonia. Pas tu beli baju anak2. Persiapan raya...hehehe...beli sikit2 dulu...

2 ulasan:

fmina08 berkata...

uish!! da soping raye?? mn nk cari bj kurung budak2 kak?..kt kafu tu asyik bj pompuan jek..xnmpk lagik bj budak2..

Noorma > Femina berkata...

akak ni ada bb kecik, susah sikit kalo nk shopping time puasa. Akak ke USJ jer semalam, tapi takdelah beli baju kurung/melayu. Cuma baju2 biasa jer..anak2 akak pakai baju kurung/melayu pagi raya jer..tahan la 2-3 jam jer, pas tu diorang dh tukar ke t.shirt..Selalunya baju kurung&melayu akak buat sendiri.. kalo nk beli cuba cari kat Jalan TAR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...