Ahad, 4 Julai 2010

Lempeng Pisang

Hari tu tak tercapai kan nk makan lempeng pisang ni..hari ni aku buat jugak. Bukan pisang balance hari tu, tapi ni aku beli lain. Budak2 nak makan banana split. Aku amik 4 bijik dan buat lempeng...

Kalo lempeng kelapa, memang sedap cicah ngan sambal tumis ikan bilis, kari atau sambal sardin, tp lempeng pisang ni nk cicah ngan apa ek?? aku makan mcm tu jer lah...

Lempeng pisang yang sedang dimasak. Kalo pakai kuali biasa, sure melekat giler punya lah.. aku pernah buat kat kuali biasa, dan hasilnya = Hanya Tong Sampah Yang Kenyang





Makan lempeng sambil layan games kat Facebook. Aku suka main games MindJolt (germ swap & staries) dan Jebat aku plak memang giler main Zynger Poker.. layan jer lah..

1 corat coret:

Kakasma berkata...

akak pun buat lempeng pisang gak..pagi tadi..lum enterprem lagi..sedapkan kejap ajer licin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...