Jumaat, 30 Julai 2010

Roti John Sardin

Slamat Pagi Semua !!!

Hari ni Irfan tak sekolah, sbb demam. Tetiba jer petang semalam dia demam. Lepas maghrib dh bawak g klinik. So hari ni rehat ler sehari...Hanya Along je ke sekolah.

Breakfast pagi ni, buatkan roti john sardin. Minggu lepas masa balik ke Melaka, tak sempat nk beli roti john kat pekan Sungai Udang. Roti John kat sana mmg popular. Sedap ke?? entah ler...boleh makan laa... (tu ikut tekak aku ler..kahkahkah...)

Tak brapa lengkap, takde salad, takde tomato. Hanya ada timun jer. Sume sbb nk cepat, Hang Jebat dh nak cepat pegi kerja.



Ok...aku nk siap 'berkungfu' lagi kat dapur ni? nk masak apa yer?? Kan bagus kalo dh ada senarai menu setiap hari. Takde la gugur rambut aku nk memikir lauk apa setiap hari...ish,ish,ish...

1 corat coret:

indahhouse berkata...

salam kak noorma,
wah.. ada roti john. saya suka, slalu beli yg roti frankfurter gardenia sbb dia lembut skit. kalu tak, mmg jarang beli roti. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...