Jumaat, 30 Julai 2010

Lunch 3 beranak jer

Eeee... tension betul ngan Jebat ni..tiap kali hari Jumaat jer mesti balik lambat.Kalo balik lambat mesti hari Jumaat..ada jer kerja..check tiang sana la, pencawang meletop laa...macam2 lagi..nape mesti hari Jumaat...ni mesti setan beso..sbb tak kasi pegi semayang Jumaat
Aku dh masak macam biasa. Makan tiga beranak jer lah tengahari ni.... tingat plak iklan kapal api, dh masak 'kaw-kaw' tapi laki dok melepak kedai kopi...kahkahkah...

Ayam Goreng Kunyit + sayur campur. Kegemaran Irfan

Sayur Lemak Putih Petola + udang kering + sohon

Sambal ikan jenahak.. (ikan ni ler yang laki aku slalu pancing..sampai muak dh aku nk makan)

Ikan Cencaru Sumbat.




Ceritaku : Sebenarnya macam tak percaya jer Jebat aku ni pergi kerja...sbb dia slalu tipu...tiap2 petang ada jer tali barut dia ngajak pegi memancing... alahai...mana satu nk percaya ni?? tgk yer petang nanti...mesti balik bawak ikan beso. Katanya kawan yang bagi (kawan tu pegi memancing dan dapat tangkap banyak ekor ikan.....) Tadi pun dh call, dia nk bawak balik ikan kerapu seberat 1.5 kg. Aku pun dh plan nk masak sweet & sour campur nenas. Wallah !!!

1 ulasan:

Suzi berkata...

noorma, sabor...tak baik buruk sangka...hehehe
tapi lauk2 tu simple tapi sedap2...terangkat. rugi en.jebat tak balik makan hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...