Khamis, 3 Jun 2010

Mix Fruit Kastat Bun

Meroti lagi hari ini..walaupun tengah sakit kepala, tp memikirkan bekal untuk anak2 esok, buat jugaklah...baru abis membako...panas lagi sume roti2 ni...

Idea kutip dr kastart raisin bun, baca dr blog Hana, Doc Ina dan lain2... tapi bahan asasnya tetap roti lah

Tapi aku ni ubahsuai sikit..kasi meriah sikit roti ni... so letak ler blueberry filling kat dalam tu jugak.. bahagian luarnya tabur ceri merah, raisin dan badam cincang. Pas tu pancutkan dengan lebihan kastart. Sedap la jugak..yang penting anak2 suka sbb ada berbagai warna... LAYAN jer lah....


Resipi roti sama jer kan..kena pandai letak inti ler...tak kisah la inti durian ker, inti ikan pekasam ker...(wakahkahkahk) asalkan korang suka dengan inti tu, lantak ler....



Ok....tak mo membebel lebih2...sakit kepala sangat ni.. tunggu Jebat balik jap. Dia pegi beli Panadol Active Fast... lepas makan ubat, rasanya nk rehat ler.... Rayyan plak tengah demam..adoi laaa....

2 corat coret:

Pak Shake berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Pak Shake berkata...

buat la nasix bryani kambing sure datang satu bas punya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...