Isnin, 21 Jun 2010

Karipap

Salam semua... dh minum petang ker? Agak sibuk sikit bila anak2 dh mula sekolah ni. Sehari suntuk asyik melayan si kecik tu jer. Maklumlah 2 minggu dia ada kakak dan abang yang melayan, dan seminggu papa plak bercuti dan main2 ngan dia. So bila semua dh kembali ke rutin harian, dia macam tercari-cari. Kejap2 asyik




Hari ni aku buat karipap la plak. Inti keledek. Teringat plak karipap kat Pantai Tanjung Puteri yang sedap tu. Lama dah tak ke sana.

karipap yang dh siap dikelim.








karipap yang digoreng separuh masak. Simpan kat dalam freezer untuk digoreng esok pagi.











p/s: tak sabar nk tunggu malam nanti, tengok citer Arjuna @ tv3. Minat sangat ngan Remy Ishak dan Arman Graseka.



1 corat coret:

azeefazfar berkata...

rajin akak buat karipap ekk..tengok kat linwithin tu banyak kali akak dah buat..
akak mmg pemberi semangat la untuk saya berkaripap gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...