Isnin, 21 Jun 2010

Alfredo Portobello Spegheti

Slamat pagi...memulakan tugas macam biasa, dan anak2 pun dh kembali ke sekolah. Rasanya baru semalam jer diorang cuti....kan bagus kalo cuti sebulan....
Huish..terbelit lidah aku nk menyebut nama menu ni. Tapi nk memasaknyer senang sangat. Sekejap jer..

Inilah sos spegheti yang aku beli. Tulis kat dalam direction tu guna fettuchini, tp aku bantai jer ngan spegheti. Sukati aku lah yer... nk pakai kuetiau ker, bihun ker...kahkahkah.....


Bahan2 penyedap kat dalamnya ialah sosej, cendawan butang, crabstick dan isi ayam. Lupa plak nk letak carot.

Selalu aku buat spegheti, banyak Irfan makan, sampai berulang2, tp kali ni dia tak brapa suka la plak. Dia lebih suka spegheti carbonara yang aku buat sendiri tu. Campur mayonis. Yang ni kureng la plak. Dia makan sekali jer, itupun sikit jer..sakit jer ati aku. Sib baik si Along boleh makan.

1 corat coret:

indahhouse berkata...

salam kak noorma,
pelik tu. biasanya yg segera msti sedap. itu bermakna, masakan mak dia laaagi sedap ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...