Rabu, 13 April 2011

Puyuh Goreng Kunyit

Salam Sejahtera !!

Hari ni masak nasi ler plak...sbb semalam tak masak. So..hari ni masak lauk2 yang teringin dek tekak semua orang kat rumah ni.

Ni aku yang teringin. Dah lama cari puyuh ni..tp kat pasar takde...so jumpa kat kedai supplier barang2 mentah..dan terus sambar.
Untuk resipi puyuh goreng kunyit, boleh tengok sini yer... 

Inilah hidangan untuk hari ini. Puyuh Goreng Kunyit, Tomyam Campur, Daging Masak Merah dan ikan goreng.Ada gak budu...tp takde ulam... (ulam dengan jari telunjuk jer lah....)

Tomyam Campur

Daging Masak Merah

Budu...wallah...my faberet


Ok..sampai sini dulu... (penat ni...nk rehat jap...) http://www.cute-smiley.com

5 corat coret:

Sheila Shafeareen berkata...

Salam..wah meriah npk lauk hari ni ada puyuh grg dan budu lagi tu..mmg kena betul selera akk ni..budu mmg x prnah miss kat rmh ni...maklum le tekak org pantai timur...
mcm ni leh dtg makn leeee hehe

Wanieyra berkata...

bila tengok teringinlah pulak nak makan...rasanya dah lama tak beli ni

HaSue berkata...

terliurnya nengok burung puyuh ituu..terasa2 je nak gigit..owh..mintak sekor kak

sue a.k.a umi akif berkata...

sdap puuh tu dh lame xmkn...kalo g kdai xterasa lak nk order sb en.hubby xmkn... ;)

Diana @ Melley Mey berkata...

Assalamualaikum akak...
sedap eh akak daging puyuh tu? diana x perna lg makan.. cuma makan telurnya jer... kat cnie x tau mana nk cari.. kalu jumpa kena try resipi akak nie... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...