Isnin, 11 April 2011

Bubur Kacang Durian

Oh kome..sana sini banyak beno orang jual deroyan yer...kononnya deroyan dari Perak...ek eleh..macam ler negeri lain takde kan. Kalo dh sampai KL tu, rentikan ler cop durian sana sini. Sama jer baunya.. ...hahaha...Musang King, Kunyit, D24, D101 ker... err..macam2 mana dan nombor kan...

Khabarnya kat Bentong pun dh ada durian......waaa...ni yang best ni... CikMin..nantikan kedatanganku...kahkahkah.


Durian ni aku beli 2 bijik jer... (huh..kedekut ker? ) ishh..idak ler... sebenarnya stok tempoyak dh penuh dalam esbox tu..so tak payah ler beli banyak2 lagi..sekadar nk makan jer...
Disebabkan kat kawasan rumah ni dh ramai yang jual durian, so tak payah ler borong sampai selori sekaligus..nanti kalo teringin lagi, bolehlah beli lagi...bukan jauh pun...tepi Esso tu jer... (errr...korang nampak ke?? hahaha )

Sesekali layan mende berlemak dan berkalori...uhhh...sib baik aku beli 2 bijik jer... (aku mmg hantu doyan..ni sbb diet ni, terpaksa lah aku lupakan sikit kegemaran ku itewww.... huhuhuh....
http://www.cute-smiley.com

5 corat coret:

Mas berkata...

kak norma....
mas baru nak buat esok...
sedappnya tengok...

Nieza berkata...

wahhh semua dok lawan tayang menu doyan ni...kita pun nk cari doyan gak ler..hehe
p/s: nanti singgah umah poskad yer..:)

Diana @ Melley Mey berkata...

ermm.. durian oh durian... bila ler dapat mkn durian nie.. hehheee...

KakAsma berkata...

sedpnyer doyan buat bubur gini..biler laa nak buat kan..tengok bubur ko nie Maa dah terasa rasa kat tekak..

KELI OH KELI berkata...

sedapnya bubur durian ni.........kalau usop wilcha makan ni..leh berlari terus ni....

HARGA GUNI SI IKAN KELI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...