Selasa, 2 Jun 2009

Menu goreng2 jer!!

Semalam tak masak nasi time tengahari, sbb Hang Jebat tu balik petang. Jadinyer masak sebelah malam jer lah. Itupun yg ringkas, buat sambal goreng ikan bilis, goreng sayur dan ayam goreng. Dan hari ni kenalah masak balik. Kalo tidak mesti membebel laki aku tuh.

Inilah lauk2 simple hari ni. Simple lah, sbb lauk goreng2 jer. Laki aku tuh kena ada lauk berkuah spt kari, sup atau masak lemak. Tp hari ni aku tak buat sume tu. Takde mood la nk masak beria2 sangat.


Sambal sotong

Bawal sweet and sour

Sambal goreng tempe


Cukup ke lauk2 ni? alamak..patut ler rasa mcm tak cukup jer, sayur nyer takde lagi. Ok..nk sambung masak plak. Goreng kobis plak!

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...