Khamis, 11 November 2010

Udang Goreng Kunyit + Brocoli

Yuhuuu...kembali memasak macam biasa setelah beberapa hari masak simple2... hari ni rilex sikit, dh siap sume kerja, tunggu masukkan filling jer sblm nk delivery esok..

Hari ni budak2 2 orang tu pun pegi sekolah. So tinggal ler aku ngan si toncet ni. Kalau dh berdua tu, mmg kena mengadap muka dia jer lah. Kalo tak, melalak macam nk putus nyawa kalo aku takde depan mata dia..


Udang Goreng Kunyit + Brocoli.

Siakap Sweet & Sour. Letak sikit nenas fresh.  Macam biasa, inilah yg selalu buat kalo guna ikan siakap, selain stim. Tp stim tu slalu buat malam jer, bila sume orang ada.




Hari ni sume masak yang ringkas2, tp kegemaran anak2. Baru siapkan 2 jenis lauk, jap lagi sambung balik goreng sayur. Pastu tumbuk sambal belacan. Cukuplah yer..

4 corat coret:

Mas berkata...

simple2 pun tetapp sedap kak...

cikmar berkata...

toncet tu siapa kak...dulu ada kucing nama toncet gak tp da takde skrg..dah kembali ke Rahmatullah

Noorma Ismail berkata...

mas= ni jer yg termampu nk masak..kalo lebih2 dh tak larat dah..

cikmar- toncet? hahaha...anak akak yg kecik tu la, si Ryan sbb rambut setoncet jer..ciput... mmg banyak kerenah dia skang ni..asyik nk suruh kita mengadap muka dia jer..

cikmar berkata...

yeke..ahaha..kids memang camtu kak..tu tanda dorang dahagakan kasih syg...ehehe..nanti bila2 tunjukla gmbr dia kak..nk tgk rambut dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...