Selasa, 30 November 2010

Char Kuetiau

Salam... hari ni badan tak brapa sedap.Macam nak demam pun ada. Petang tadi dh telan ubat demam dan antibiotik..rasa ok lah sikit. Tadi Jebat ajak dinner kat luar, tp aku tolak (eleh....jual mahal plaks...wakahkahkah...) Bukan apa, pagi tadi aku dh beli kuetiau, kucai dan taugeh. Mmg plan nk masak char kuetiau malam ni. Resipi macam biasalah.. Boleh skodeng sini yer..


Tadaaa... dh selesai pun masuk perut. Tapi apsal ek, sebungkus mee/kuetiau skang ni macam sikit jer. Kalo dulu sebungkus boleh makan 5 orang. Skang ni kami 4 beranak pun macam tak brapa cukup.. (ke aku yang lapo dan makan banyak?? ) entah ler...

Ok...sampai sini dulu. Tak sabar nk tgk penyudah citer Asmara malam ni ! 

1 corat coret:

Siti berkata...

oo..sy pun beli kuetiau pg td. tp buat yong taufu..memang skit je mcm setengah kilo je kot sepeket tu kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...