Isnin, 29 November 2010

Linguine pasta

Salam semua. Hari ni kami anak beranak breakfast ngan pasta. Kali ini aku tak beli speghetti. Mencuba plak pasta linguine. Alaa..macam kuetiau la jugak. Belasah laaa..janji pasta. Anak2 aku tuh,kalo panjang2 macam mee diorang tetap panggil speghetti. 

 Macam biasa, masak pasta ala2 carbonara gitew.. itu jer yang anak2 suka. Sesekali teringin gak nak makan pasta sos merah, tp mesti tak dapat sambutan kat rumah ni.  Pasta hari inia ku tambah plak ngan daging cincang. Sosej, crabstik dan cendawan tetap ada. Dan kali ini aku tambah gak ngan cili padi. Kasi power sikit. Dan...keputusannya? mmg bestlah...pedas2... berselera makan.

Resipi boleh skodeng kat sini yer  silalah picit

I Love Pasta !!!


2 corat coret:

shatooman berkata...

uish~ meleleh air liur dok tgk pasta.. nak skit..ngeh..ngeh..

saiazuan berkata...

uuu.. meleleh2.. xde style masakn tuk orng bujang/student? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...