Ahad, 18 April 2010

Ubi Kayu Sambal Bilis

Hujung minggu yang boring...tak tau nk buat apa, dengan si kecik ni kuat meragam dan lain2...

Hari ni aku breakfast ubi kayu rebus cicah sambal tumis ikan bilis...wallah...sedapnyer...selama hari ni, aku tau cicah ubi rebus ngan kelapa parut jer... bila tengok kengkawan makan ngan sambal ikan bilis, aku pun nk cubalah...memang SEDAP!!! banyak plak aku makan...hehe...abis la diet aku.....


Ubi kayu ni pemberian jiran depan umah. Thanks Mr Chun... lepas ni tanam balik yer..pas tu ubinyer bagi kat aku lagi...wakahkahkah.... ubinyer mmg sedap, empuk jer...


Ok... nk sambung main karate do kat dapur tu..he,he..... !!!

1 corat coret:

AbbotCottage berkata...

Aduyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Kak Noormaaa, yg ni lagi laaaaaaaaaaa buat aku terngidam-ngidammmm...perghhhhhhhhhhhhhhh ngencesssssssssssssss..Sahhh sahhh kena bikin gak ni. Muahhhhhhh ko kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...