Khamis, 29 April 2010

Roti Sosej untuk tetamu

Hari ini ada abang ipar aku datang..bawak anak2 dia sekali, 4 orang semuanyer..so jenuh memikir menu apa nk dijamu kat diorang.. last2 terlintas ler dikepala buat roti sosej ni. Budak2 memang suka..

Abang Ipar aku datang sbb nk suruh Hang Jebat betulkan laptop dia. Sambil diorang repair laptop tu, aku plak menyembang ler ngan ipar duai aku tuh..mcm2 citer..tak sedar, roti sosej dh licin.. sedap ler gamaknyer tuh...





Kalo ada tetamu datang, aku tak ingat ler plak nk snap gambar..terlalu asyik menyembang..itu ler aku... kecoh !!!

2 corat coret:

kakchik berkata...

licin sebab sedaplah tu... tengok pun dah selera ni.

aji nugraha berkata...

waw sedap sekali bikin perut keroncongan saja... saya lagi konsumsi Jelly Gamat Gold G Obat Kanker Lambung Tradisional apakan tidak apa apa makan makanan ini???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...