Jumaat, 23 April 2010

Apam Idamanku

Kami baru balik dr pasar malam...dh 3 minggu asyik hujan jer, so pakcik yang jual kuih tu tak niaga. Hari ni cuaca agak baik, aku pun pegi ler pasar malam. Tujuan utama memang nk cari apam ni, dan tujuan kedua nk beli cd alquran... (sejak ada budak kecik ni, setiap jam kami akan pasang CD ayat alquran dan ayat2 rukhyah-penghalau gangguan jin dan syaitan...baru ler si kecik tak meragam sangat.....)



Seronoknya dapat makan apam... tp aku ni bukan jenis makan banyak, janji dapat rasa udah ler... memandangkan hari ni ada pasar malam, so takdelah makan nasi malam ni... untuk Hang Jebat aku belikan kuetiau sup dan untuk aku dan along, kami makan laksa. Si Irfan plak nk sate...
Ok...nak layan Alif Firdaus plak lepas ni, episod dah semakin menarik.....

2 corat coret:

Gümüş Tepsi berkata...

selamun aleykum.
çok güzel.elinize sağlık.iyi günler
Turkey/İstanbul.sevgiler

miloicekaw1119 berkata...

muka ku dah macam apam dah..
heheheheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...