Rabu, 28 April 2010

Nasi Lemak & geng

Salam semua rakan blog aku...korang dh dinner ker?? makan apa??

Malam ni kami makan nasi lemak berlauk plak..sume ni masak sendiri tau...kalo beli mana ler tahan..mau dekat rm20 lebih..kat area umah aku ni, nasi lemak berlauk ayam goreng jer dah dekat rm5.00++ itu belum tambah dengan lauk lain lagi..bukan kedekut, sekadar berjimat !!! he,he....

teringin plak nk makan dengan sambal sotong, amik ler 4-5 ekor sotong dan buat sambal tumis, kalo sotong kering mesti lagi ummph kan...


sambal tumis ikan bilis, lauk wajib yang perlu ada kalo buat nasi lemak...


paru goreng... mesti rangup dan garing, kalo tak, Hang Jebat tak layan


ayam goreng untuk anak-anak. Biasa ler anak bujang aku tuh, tiap2 hari mesti nk ayam,ayam dan ayam. Macam upin ipin plak..


ulam timun, kalo takde timun, macam tak lengkap jer

2 corat coret:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam noorma..siap 1 set lemak nasi lemak..ngeeee leh join?

kakchik berkata...

kami semalam pun makan nasi lemak juga. yang sempoi2 je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...