Rabu, 21 April 2010

Pulut Mangga

Kejap tadi, lari sekejap ke Giant, beli barang2 dapur, tengok plak mangga yang masak ranum ni, sekilo rm2.30, aku sambar ler 3 bijik. Banyak2 pun buat apa, makhluk lain di rumah ni bukannyer makan, aku sorang jer yang makan buah2 kat umah ni.. Hang Jebat pun setakat rasa sehiris dua jer..


Kebetulan dh kukus pulut, so boleh lah boleh (cewah..mcam lagu Mas Idayu ler plak) makan dengan buah mangga ni..memang manis..menyesal plak tak beli lebih sikit..lagi frust bila teringat air Manggo Spin kak Fida.. uwahhh...




Kalo dapat durian mesti lagi best kan.. uwah...mcm mana nk diet ni????

0 corat coret:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...