Selasa, 27 April 2010

Asam Pedas Ikan Kembung

Ekceli, Hang Jebat dh lama request lauk ni, cuma aku buat derk jer.. aku bukan suka sangat makan asam pedas..sbb tu aku malas nk buat..he,he...

Tapi hari ni buat la jugak, dh takde idea nk masak apa. Takkan nk bagi diorang makan megi kot? sian la plak, balik sekolah kena makan megi...

Resipi asam pedas ikut style mak aku, Kedah mari...bukan asam pedas melaka yang pedas berdenting tu...tekak Hang Jebat aku tu dh aku programkan untuk terima asam pedas Kedah jer..he,he,he....


Bendi Goreng Berempah. Teringat masa kat spital dulu, dia bagi lauk ni..so aku buat ler.. (makan kat spital sume best, maklum ler tak kena masak...cukup time orang datang hantar makanan jer..)


Untuk aku, bubur aot ayam + cendawan. Dh jadi peberet aku dua tiga menjak ni.. sampai Hang Jebat marah aku asyik pening jer kebelakangan ni, kes kurang gula dalam badan, dan tekanan darah rendah..ni kes diet la ni...



Ok...bye!! banyak kerja plak hari ni...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...