Isnin, 12 April 2010

Mee Goreng

Breakfast pagi ni, ,makan mee goreng lah plak..kalo hari2 makan roti kang banyak plak komplen dr anak bujang aku tuh...risau jugak bila badan dia makin naik. Ni aku dalam proses sekat makan dia ni...kalo tengahari aku akan suap dia makan, letak nasi cukup2 ikut kenyang perut dia jer..takleh tambah2...kengkadang kesian plak..


Layan jer lah mee goreng bodoh ni !! nk menyedap mata memandang, letak ler sikit sayur sawi. Tabur ler ngan apa yang patut. Kang Hang Jebat takde selera plak nk makan. Ikut tekak anak2 dia memanglah tak payah letak sayur....




Ok...nk siapkan menu untuk lunch plak !!! ish,ish,ish..

2 corat coret:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

mee goreng bodoh pon kalo lapar shedap je Noorma !...hehe..


gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati..

Noorma berkata...

wakahkahkah..saya letak nama mee goreng bodoh sbb letak ayam dan sawi jer..ada la fishcake sikit.. takde lah lengkap dengan udang, fishball dan segala aneka lagi... janji lepas untuk breakfast dan bekal anak2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...