Isnin, 26 April 2010

Burger Malaysia @ Pau Sambal

Tadi masa menyembang dengan ipar duai aku, dia tanya petang ni minum apa, aku jawab ler tengah buat Burger Malaysia tu...hah? burger Malaysia? terkejut plak dia, tak pernah dengar nama tu.. aku explain ler mcam mana bentuk kuih tu..

OOO...akak panggil kuih tu Pau Sambal..

Ye ler kak, dh letak sambal tumis ikan bilis, jadi ler pau Malaysia, kalo kat negeri omputeh tu lain ler..diorang letak daging..

itu ler alkisahnyer...

Inilah minum petang kami hari ini. Lama dh tak buat. Asyik buat donut jer, lupa plak nk buat burger malaysia ni..

Si Irfan tak tahan pedas, so aku gaul jer ngan gula..kira macam donut ler jugak..aku cakap "Nah, ni donut bola"



Tamat ler kisah minum petang untuk hari ini. Esok apa pula yer??

2 corat coret:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam noorma..nampak sedap burger mesia tue..ada lg tak?mlm2 dtg..lapo lak...ngeeee

Noorma berkata...

ala kak atie, kalo dh abis pon, saya boleh buat lain..khas utk kak atie..cakap jer bila nk datang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...