Jumaat, 4 Februari 2011

Nasi Goreng Daging

Slamat Pagi..sejukkan kan semua. Hari ini kami(errr...diorang ler..) breakfast dengan nasi goreng daging.

Asyik nasi goreng ikan bilis jer..boring gak..Stok daging dh kembali memenuhi fridge. So boleh la pelbagaikan resipi daging. My Jebat beli 1 kotak topside. Fuh..puas/jenuh makan. Sampai bengkak gusi aku mengunyah daging. Dah macam orang zaman batu ler plak, asyik makan daging jer.

Sempat gak Jebat makan nasi goreng ni pagi tadi. Pekena dengan air milo. Harap kenyang lama.. (dia mcam biasa laaa..kerja) Yang korang nampak ijau2 terselit celah nasi tu, bukannya sayur yer, tapi cili padi. Ekceli nasi ni takdelah pedas sangat pun, sekadar campak dua tiga bijik jer cili padi. Sapa nk pedas, gigit ler cili padi tuh :)

Ni plak sarapan untuk aku... hehehe....almaklumlah.....

5 corat coret:

suri solehah berkata...

salam..kalau saya dah ada nasi goreng tu..tak boleh tahan hati..mesti selera je nak makan..

Kak Rose berkata...

teruskan be atkiners.... wah dah banyak turun tu. congrats...kak rose 42 days baru turun 6kg, banyak kali kantoi!!!!! tp.... la ni dah naik balik 3kg. sob sob...

Mas berkata...

sedapnya nasi goreng daging....
mas suka tau....
akak...betul ke akak sarapan brokoli ngan sosej jer....he..he..

Cendana Kasih berkata...

Suri Solehah - nasi goreng mmg best kan. tp itulah penyebab utama berat badan saya naik..suka sangat makan nasi goreng, especially yg pedas2...tp hari ni, kunci keinginan tu utk satu tempoh dulu...

Kak Rose- setakat ni dh 10 hari buat Artkins, baru turun 4 kg jer.. tu yg kena lebih serius..

Mas- betul la Mas, akak tak tipu... tp kan makan brocoli (benda2 protein ni) tahan lebih lama..tak lapar

Deliah's Deli berkata...

yg menu terakhir tu yg x tahan nengok..kecur seh :p~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...