Isnin, 28 Februari 2011

Grill Fish Filet

Sunyinyer rumah...anak2 dh mula sekolah, tinggal si Ryan ni jer lah nk dilayan. Sib baik masih zzzzzzzz.... jap lagi bangunlah tu...

Lapar?? aku buat grill fish ni jer lah. Errmmm...mesti korang tanya, "Tak abis lagi ke plan diet Artkins nyer?" dh sebulan wooooo.... berat terkini=57 kg. Hehehe...best...semua seluar jeans dah boleh pakai. Kengkadang tu, seluar jean Jebat pun aku rembat pakai sbb saiz montot dah sama...wakahkahkah....

Tp skang ni diet macam biasa balik laa..dah mula makan nasi sikit2 (ada la sesudu dua dalam sehari)...tak consentrate pada Artkins sangat. Lebih pada diet cara aku ler...

Dalam Artkins tak boleh amik kekacang dalam induction kan.. Tp aku dh sebulan, makan jer lah apa2 pun asalkan berpada2.

Ikan ni diperap bersama garam dan lada sulah, kemudian digrill hingga masak. Kemudian masukkan sayur-sayuran spt bawang holand dan kacang panjang. Nk letak sayur lain pun bleh. Boleh makan dengan mayonis kalo suka.


Ok.... sampai sini dulu. Nk siapkan makanan untuk lunch plak. Alahai....Jebat ada kerja plak malam ni (tp sampai pukul 11 mlm jer....)
http://www.cute-smiley.com

2 corat coret:

Watie Rose berkata...

diet artkins ?
camner tu ce citer sket..sy pun mmg berdiet nih dah dkt setahun, makan nasi cuma seminggu sekali jerk....

Mas berkata...

akak..diet lagi ke..he..he..
sedapp jer tengok bekpes akak tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...