Sabtu, 5 Februari 2011

Chocolate wif filling

Salam... takde citer best kat tv..so ada la masa nk update sikit. Petang tadi kami sekeluarga ke rumah terbuka CNY Mr Ivan Cheah. Hari ni dia buat rumah terbuka utk rakan-rakan muslim sahaja. Menu utama- KFC. Selain tu macam biasa tentulah ada limau mandarin, kuih sepit dan biskut2- semuanya dibeli..masih ada cop kedai lagi..hehehe... Air plak, air kotak..

Macam biasa, takkan nk pegi melenggang kot. Tentulah bawak buah tangan sikit kan.. so aku buatkan coklat. Nk buat kek, tart- tak sempat, sbb dia jemput last minit. Jamuan pukul 4, jemputnya pukul 2.

Coklat ni utk anak2 aku ler...takkan orang rumah tak merasa kot.
Coklat kali ini takde fiiling badam, sbb tak sempat nk panggang badam, gajus dan kekacang seangkatan dengannya. So takdelah buat almond cluster kegemaran ramai tu...cian...lain kali aku buat yer... minggu depan sudah pastinya sbb kena buat coklat untuk hantaran anak buah Jebat yang bakal bertunang.


Inilah dia fiiling coklat kat atas tu.. dari kiri perisa strawberry, blueberry, oren, mangga dan keladi. Aku suka perisa mangga dan keladi.. lain2 pun sedap gak...  Fiiling ni tahan selama 3 bulan jika diletakkan dalam esbox.

3 corat coret:

A.D.A.M. berkata...

Coklat!! T___T Sedapnyaaa.

inahar ali berkata...

salam noorma..filling cekelat tuh seme noorma wat sendiri ke @ beli readymade kt bakery?? sajer nk tau..kalu wat sendiri..lehlaa akak kenen resipinyer..hehe!

Mas berkata...

suka coklat...
akak mas pun nak..he..he..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...