Isnin, 28 Februari 2011

Megi oh Megi

Irfan dh balik dr tadika...lapar katanya..bila tanya "teacher bagi makan apa?" jawabnye " hari ni makan biskut..." alahai...cian...lapar yer... suruh makan nasi katanya nk tunggu papa. So aku masak ler megi dulu. Buat alas perut..wakahkahkah.... takde alasnyer... lepas makan dh terbongkang tido. Petang nanti baru bangun.

Kalo masak megi, aku selalu tumis bawang putih dan bawang merah dulu. Pastu baru masukkan air dan bahan2 lain. Idak ler lebur macam tu jer.... kalo cenggini lagi la sedap, tp kena rajin sikit lah kan....

Ada gak telur, fishball, mushroom  dan segala macam lagi. Surelah Irfan tak makan sayur, so bolehlah aku makan sayur tu...hehehe.....
http://www.cute-smiley.com

7 corat coret:

Mas berkata...

sama la kita kak...bebudak ni betul2 makan maggi jer...yg lain maknya yg habiskan...he..he..

Diana @ Melley Mey berkata...

salam... hehehe.. sana cnie masak maggi nie.. terliur gak tgk... nak masak juga ler .. hehehe

Anna Qawina berkata...

alahai..nak masak megi gakle...tp td baru pas mkn nasik..hihi...
bolehla wat alas perut....ngeeee...
haritu aku order megi ngan somi, dia kata tak elokla mkn megi, aku bknnya telan skali ngan rempah dia tu, aku buat rencah sdri kan..tp dia beli gak..hehe...suka..suka...

Nieza berkata...

perghhh terliur dh nengok maggie ni....betul la kalau msk tumis dulu pastu bubuh lak aksesori tu memang best semangkuk tak cukup ni kak...hehe

Watie Rose berkata...

uishh..sedapp nya maggi tuh...

Cendana Kasih berkata...

hahaha...ada gak hantu megi yer...sama ler kita...hehehe...

zarina berkata...

dah lama tak makan megi..kat sini cukup makan..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...