Isnin, 20 Disember 2010

Nugget Ayam Tempura

Salam...seharian yang dingin. Malas plak masak nasik ari ni, coz Jebat tak balik makan tengahari. Yahuuu...leh rilex.
Time2 ujan cenggini mmg lapar kan. Apa lagi.. rodek la esbox tu. Ada nugget ayam tempura yang diberi oleh cikgu Ann masa bercuti ari tu. Dia malas nk bawak balik, so bagi jer kat anak2 aku.. thanks Ann. 

Tak pernah beli lagi Nugget Tempura jenis ni. Selalu beli yang nugget biasa jer.. ni lain sikit. Ada sikit  macam rasa nugget kat KFC tu. Isi ayamnya pejal. Makan 2 ketui pun dah kenyang, maklum ler..makan isi ayam.

Ok... rasanya ok ler..lepas ni boleh beli lagi. Sedap. Tapi teringin nk try fillet ikan dari Ramly plak. Ramai yang kata sedap, tapi aku tak pernah jumpa lagi.. masih main sorok2 lagi la tuh..  :)

2 corat coret:

FAZLINA AZIZ berkata...

cube try nugget jenama first pride,ala ala nugget mekdi.

Azura berkata...

lamanya tak masak nugget.. nak cuba gak first pride

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...